הרמטכ״ל: "השבת החטופים – לא יקרה ללא לחץ צבאי"

קובי פינקלר No Comments on הרמטכ״ל: "השבת החטופים – לא יקרה ללא לחץ צבאי"

הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי ביקר אמש בצפון רצועת עזה יחד עם אלוף פיקוד הדרום ירון פינקלמן, בדבריו אמר הרמטכ"ל: "כשאנחנו דיברנו לפרק את חמאס לא חשבנו שזה יהיה בשבוע, לא חשבנו שזה יהיה בחודש – זה קילוף שכבות. אני מקווה שהלחץ הזה מביא אותנו גם להשגה בעוד מטרה אחת חשובה של השבת חטופים "

צילום: דובר צה"ל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ״ל קיים אתמול הערכת מצב ברצועת עזה עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן ומפקדים נוספים.

בדבריו אמר הרמטכ"ל: "אני לא חושב שב-40-50 שנה האחרונות יש איזשהו צבא שלחם באזור בנוי, צפוף, גבוה, תת-קרקע, אויב ערוך להגנה, כמות בעיות לקילומטר מרובע כל כך גדולה, ובהצלחה שהיא כל כך מוחלטת במובנים הצבאיים שלה. וזה הישג מאוד מאוד גדול, מאוד מאוד גדול. אתם יכולים להיות מאוד גאים בזה, אתם עושים את זה בידיים, ברגליים. אנחנו היום ביום ה-122, אבל אנחנו מתקדמים, אנחנו לא דורכים במקום. אנחנו לכאורה אומרים לנו מה באתם לאותו מקום? הייתם פה, למה באתם עוד פעם? לא. אנחנו באנו לאותו מקום אבל זה סיפור אחר לגמרי – אנחנו על מודיעין אחר, אנחנו על יעדים אחרים, אנחנו על הישגים אחרים, אנחנו על להרוג עוד אויב. ואני רואה יום יום את המספרים, את ההישגים, את התת-קרקע, את המחשבים"

"כשאנחנו דיברנו לפרק את חמאס לא חשבנו שזה יהיה בשבוע, לא חשבנו שזה יהיה בחודש – זה קילוף שכבות. ומה שאנחנו עושים עכשיו בחזרתיות הזו הם באים פעם שנייה, לפעמים פעם שלישית למרחב, אנחנו מעמיקים את ההישג. העיקרון של הפשיטות, ריכוזי מאמץ איכותיים, נוהל קרב נכון, הפתעה ותחבולה – יביאו להעמקת ההישג. עוד מחבלים הרוגים, עוד מפקדים הרוגים, עוד תשתיות מושמדות, ואני מקווה שהלחץ הזה מביא אותנו גם להשגה בעוד מטרה אחת חשובה של השבת חטופים. אני מקווה שכולם, אנחנו מתאמצים על זה מאוד. זה לא יקרה בלי הלחץ הצבאי, שלא נשלה את עצמנו, לכן אנחנו על כל הרצועה לוחצים באש, בתמרון סדור, בפשיטות מפתיעות ותמשיכו לעשות את זה בצורה מאוד מאוד איכותית".



0 תגובות